ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ / ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

1 Προϋποθέσεις άσκησης δικαιώματος
Έχετε στη διάθεσή σας προθεσμία πέντε (5) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την αγορά που τυχόν πραγματοποιήσατε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους ή να μας παρέχετε οποιαδήποτε εξήγηση (αναίτια υπαναχώρηση). Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται όταν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας.

Η ως άνω προθεσμία των πέντε (5) ημερολογιακών ημερών για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (διαφορετικό από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των αγορασθέντων αγαθών. Σε περίπτωση που έχετε παραγγείλει περισσότερα από ένα αγαθά με μια παραγγελία και τα οποία παραδίδονται χωριστά, η προθεσμία ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω άρχεται από την επόμενη της ημέρας που εσείς ή πρόσωπο που τυχόν εσείς μας υποδείξετε ως αρμόδιο για την παραλαβή των προϊόντων σας (διαφορετικό από τον μεταφορέα) αποκτήσετε τη φυσική κατοχή του τελευταίου αγαθού.

2  Διαδικασίες άσκησης δικαιώματος:
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, οφείλετε πριν από τη λήξη της προθεσμίας ασκήσεως του σύμφωνα με τα ανωτέρω, να μας ενημερώσετε για τυχόν απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την Σύμβαση πώλησης που έχουμε συνάψει, με μια ξεκάθαρη δήλωσή σας (πχ επιστολή) την οποία θα αποστείλετε (επισυνάψετε)  στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση : rivoliskg@gmail.com συμπληρώνοντας το συνημμένο στους παρόντες Όρους ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ (θα το βρείτε στο τέλος του κειμένου). Η χρήση του συνημμένου Εντύπου δεν είναι υποχρεωτική, ωστόσο θα πρέπει να κοινοποιήσετε τη δήλωσή σας να υπαναχωρήσετε εγγράφως μεσω e-mail.

3 Υποχρεώσεις καταναλωτή κατά την υπαναχώρηση
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης θα πρέπει να μας αποστείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Ρητά συμφωνείται ότι η ανακοίνωση σας περί ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης θεωρείται ότι έχει περιέλθει σε εμάς την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή σε εμάς της Δήλωσης Υπαναχώρησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν.

Σε περίπτωση ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς (στη διεύθυνση που αναγράφεται στο παρόν) το προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία περιήλθε σε εμάς η ανακοίνωση της απόφασής σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 5 ημερών.

To κόστος της επιστροφής των προϊόντων το αναλαμβάνετε εσείς. Αν η επιστροφή πραγματοποιηθεί από την Κύπρο ή από άλλες χώρες του εξωτερικού, το κόστος επιστροφής των προϊόντων σε περίπτωση υπαναχώρησης το αναλαμβάνετε εσείς, εκτός και αν πρόκειται για κατεστραμμένα ή λάθος προϊόντα, οπότε και το κόστος της επιστροφής το αναλαμβάνουμε εμείς.

Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνων που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Οπότε σε περίπτωση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος, η Επιχείρηση μας θα ελέγξει ότι το προϊόν δεν έχει υποστεί μείωση της αξίας του, δεν φέρει μυρωδιές, βρωμιές, φθορές, κακώσεις, προτού επιστρέψει τα χρήματα (βλ.5 επιστροφή προϊόντων).

4 Υποχρεώσεις rivoli.gr
Εάν υπαναχωρήσετε από κάποια αγορά σας σύμφωνα με τα οριζόμενα στο παρόν, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός δέκα (10) ημερών από την ημερομηνία που το rivoli.gr θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε σύμφωνα με τα ανωτέρω οριζόμενα και με την επιφύλαξη των διατάξεων του άρθρου 5.  Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα γνωστοποιήσει στο rivoli.gr κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

5.5 Επιστροφή Προϊόντων
Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων σας μέχρις ότου  λάβουμε πίσω τα αγαθά από την αγορά των οποίων υπαναχωρείτε στην ίδια καλή κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε. Σε περίπτωση υπαναχώρησης σύμφωνα με τα ανωτέρω, διευκρινίζεται ότι τυχόν προϊόντα τα οποία έχετε αγοράσει με κάποια έκπτωση οφειλόμενη στην αγορά του προϊόντος από την οποία υπαναχωρείτε, οφείλετε να τα επιστρέψετε μαζί με το βασικό προϊόν από την αγορά του οποίου υπαναχωρείτε, διαφορετικά η υπαναχώρηση θεωρείται ως μη ασκηθείσα από εσάς και άρα ουδεμία υποχρέωση παράγεται για εμάς.

Αναγνωρίζετε δε και συναινείτε ότι αποτελεί δική σας ευθύνη η τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων που επιστρέφετε, η οποία (μείωση) επέρχεται ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των εν λόγω προϊόντων εκ μέρους σας πλην εκείνης που είναι αναγκαίας για τη διαπίστωση της φύσης και των ιδιοτήτων των προϊόντων.  Διευκρινίζεται ωστόσο ότι για να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στην περίπτωση της υπαναχώρησης, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του και να συνοδεύονται από όλα τα σχετικά έγγραφα. Το rivoli.gr ΔΕΝ παραλαμβάνει προϊόντα τα οποία επιστρέφονται κατά την υπαναχώρησή σας και τα οποία φέρουν μυρωδιές, βρωμιές, φθορές και γενικότερα μας δημιουργούν την εντύπωση ότι αυτά έχουν υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας των.

Επίσης, το προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά που λάβατε με την παραλαβή του, διαφορετικά το rivoli.gr δεν παραλαμβάνει αυτά καθόσον συμφωνείτε ότι το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν έχει νομίμως ασκηθεί και σύμφωνα με τους όρους του παρόντος.

  1. Αντικατάσταση προϊόντων
    Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 5 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση αυτών δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους σας και άρα δεν εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 5 της παρούσας. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Ρητά συμφωνείται ότι η αντικατάσταση των προϊόντων πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Επιχείρηση μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η Επιχείρηση μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν μυρωδιές, βρωμιές, φθορές, κακώσεις ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα τα οποία λάβατε από εμάς. Σε αυτήν την περίπτωση δεν τα παραλαμβάνει και σας επιστρέφονται με δική σας χρέωση.

  1. Ευθύνη Προμηθευτή για ελάττωμα, έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή απώλεια προϊόντος.

Το  rivoli.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή (β) την αντικατάσταση του με άλλο (βλ. Ενότητα Γ.6) ή (γ) να υπαναχωρήσετε ακολουθώντας τη διαδικασία ανωτέρω (Γ.5). Οι παραπάνω υποχρεώσεις της Επιχείρησης μας παύουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει μυρωδιές, βρωμιές, φθορές και γενικότερα δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας του, ή από στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επόμενη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει το προϊόν.

Σε περίπτωση απώλειας του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε της αγορά του και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει για την αγορά τους.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που σας έχουμε εκτελέσει λάθος την παραγγελία σας (λάθος προϊόν, τίμημα κτλ), οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας: Τηλέφωνο: 2311 209 927 ή email: rivoliskg@gmail.com.

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας και προς διευκόλυνση της Εταιρείας μας σε περίπτωση ελαττώματος ή λάθους παραγγελίας σας παρακαλούμε να μας αποστέλλετε φωτογραφία του προϊόντος και των λοιπών παραστατικών που συνοδεύουν το προϊόν στο mail μας rivoliskg@gmail.com.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

( Άρθρου 4 Νόμου 2251/1994)

ΠΡΟΣ: Την ατομική Επιχείρηση με την επωνυμία « ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΠΡΙΝΤΖΙΟΥ» και το διακριτικό τίτλο «RIVOLI», που εκπροσωπείται νόμιμα και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, οδός Χρυσοστόμου Σμύρνης 16 (ΑΦΜ: 137179565/ Δ.Ο.Υ Δ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ), ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας (EMAIL) rivoliskg@gmail.com, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος 2311 209 927.

Εγώ, ο(η) υπογράφων (-ουσα), ……………………………….. (Όνομα) ………………………………
(Επώνυμο) του ……………………., κάτοικος ………………………………………….(Οδός/ Αριθμός)
………………… (ΤΚ) ………………………….(Πόλη), τηλέφωνο …….…………………………., fax
……………………….., e-mail …………………………………………, δηλώνω και γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ αναιτιολογήτως από την υπ’ αριθ…………………../.…/…./201…. σύμβασή πώλησης των ακόλουθων αγαθών με την Εταιρία, την οποία ματαιώνω.

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Επίσης, δηλώνω υπεύθυνα ότι:
– Ασκώ το σχετικό δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.
– Ότι τα προϊόντα και η συσκευασία τους βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν αποσυσκευασθεί, χρησιμοποιηθεί, ή υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημία.

Ημερομηνία: …../ ……/ 202…

Επιθυμώ την πίστωση του ποσού στο προσωπικό μου Λογαριασμό που τηρώ ……

……………

Ο (Η) Δηλών (ούσα ) και
Υπαναχωρών (-ούσα)
——————————–